HiddenAnchor
Galego
Castellano
A nosa organización
Docencia e Formación
Investigación
Temas
A nosa organización
Asistencia
Contratación administrativa
Doazóns e transplantes
Docencia, formación e investigación
Emprego público
Humanización
Información para a miña saúde
Servizos
Colectivos
Cidadanía e Pacientes
Profesionais
Empresas e Provedores
Interésame
Citas
Cambiar de médico
Saber a miña posición na lista de espera
Teño que ingresar
Doazóns
Estou formándome
Facer unha consulta, suxestión ou reclamación
Guías
Rexistro de instrucións previas
Solicitar a historia clínica
Solicitar a miña folla de medicación activa
Son un profesional da saúde
Tarxeta sanitaria
Ver o meu informe de alta
h1
Temas
A nosa organización
Atención á Cidadanía
Atención á Cidadanía
É a unidade administrativa responsable de
atender e asesorar aos usuarios/as
dos servizos sanitarios públicos do SERGAS na nosa Área Sanitaria de Vigo, coas funcións seguintes
:
Orientar aos pacientes e familiares cando acoden ou ingresan nos centros sanitarios
Tutelar o cumprimento dos dereitos dos/as pacientes e usuarios/as
Atender, tramitar e impulsar todas as queixas, reclamacións e suxestións que se presenten polos/as usuarios/as
Propoñer resolucións sobre as queixas, así como actuacións de tutela de acordo á lexislación vixente
Velar polo cumprimento das obrigacións e das normas respecto aos pacientes e familiares
Recoller e tramitar as solicitudes de documentación clínica que se formulen polos usuarios
Xestionar as reclamacións dos usuarios, comunicando os seu resultados á Dirección da Área Sanitaria de Vigo
As oficinas do Servizo de Atención á Cidadanía
rexistrarán todas as reclamacións que ante eles se formulen, con independencia do centro destinatario da queixa
, ao cal será remitido por estas con posterioridade.
Na nosa Área Sanitaria de Vigo, o Servizo de Atención á Cidadanía está dimensionado para atender, coa máxima da eficiencia posible, as reclamacións que se presenten polos usuarios.
Para a atención personalizada,
as
oficinas
están situadas
:
No
Hospital
Álvaro Cunqueiro -
Planta 0, Vela B, en horario de atención de 9.30 a 13.30 horas
No Hospital
Meixoeiro -
Planta 2ª, edificio principal, en horario de atención de 09.30 a 13.30 horas
Non obstante informámoslle tamén que, a
tramitación das reclamacións na Área Sanitaria de Vigo
está centralizada
informaticamente, de tal xeito que se o prefire,
independentemente do Hospital, centro ou servizo ao que se refira a reclamación a pode presentar
:
En
calquera centro da saúde da Xerencia
, durante o horario de apertura do mesmo
Por escrito, ante calquera
Rexistro Oficial da Administración
Por
internet
durante as 24 horas do día, se dispón de certificado dixital ou CHAVE365, a través do sistema
CONTACTE
Ordenar
Sen agrupar
Como se pode consultar o estado de tramitación dunha reclamación ou suxestión?
Escola Galega de Saúde para Cidadáns
Non podo pedir cita por internet para o médico de cabeceira. Que ocorre?
Onde e como presentar unha reclamación relacionada coa lista de espera cirúrxica?
Podo consultar a información de lista de espera sen ter DNI electrónico nin certificado dixital? Hai algunha outra opción?
Solicitude cita previa Oficina de Rexistro Oficial da Administración
Páxina 1 de 1
1
Elementos por páxina
Enviar a un amigo
14300 votos
Votar
Votar
Imprimir
Converter en PDF
Compartir
Clasificación
Categorías:
Temas,
A nosa organización
A nosa organización
Colectivos,
Cidadanía e Pacientes
Interésame,
Solicitar a historia clínica,
Cambiar de médico,
Facer unha consulta, suxestión ou reclamación,
Teño que ingresar